March 5 ~11

14 March 2010

今月5日より約一週間、中部地方に小旅行?に行って来ました
当初の予定は、愛知県北岡崎のAPITA店頭デモの仕事だったのだけども
近いからいいや~的なノリで、三重のケンゴ宅にお邪魔
あいつ寝に来たんじゃないか、という噂が立つくらい、寝てました
夕方寝て、深夜に起きて、散歩、とか、自由人!
特筆すべきは、最終日の自然探検!笑
幼い頃の冒険心を思い出しました
誰かも言ってたけど、今年入って一番楽しかった、かも
また半年後くらいに行きたいなー

I've been in Central Japan for about a week.
At first, my opportunity of the trip was to demonstrate Hyper YoYo at store in Aichi.
But Kengo's house is near Aichi so I decided to visit him after demo.
I slept a lot at Kengo's house! lol
I went to bed around five p.m. and woke up midnight.. then hung around outside!
I felt so much freedom.
Most interesting thing was, the adventure on the last day of the trip.
There's beautiful nature left in Mie.
I felt like I was back to my childhood.
I wanna visit Mie again, hopefully in 6 months.

I've uploaded some photos of the trip on Flickr.
http://www.flickr.com/photos/r_iwa/

:)

0 comment(s):

Post a Comment