Recent Updates

01 May 2012

C3YoYoDesign × YoYoExpertのダークビデオコンテストにて一等を取りました!
I WON "C3YoYoDesign x YoYoExpert DARK Video Contest"!

素直に嬉しいです。また機会があればこのようなコンテストに応募しようと思います。
I'm happy with the result and am looking forward to the next contests!

先週末はヨーヨーの大会、「浜コン」に出場するために浜松に遠征しておりました。結果は5位。WJが終わってから大学に缶詰になりつつ曲と構成を決め、練習もあまり出来なかった身としてはまあまあの結果でした。何より楽しかった!また来年も参加したいと思いました。結果詳細は以下の浜コンホームページにて。
I tripped to Hamamatsu to attend a brand-new yoyo contest, "HamaCon" last weekend. I placed 5th in 1A division. Result was not so good but the event was so fun. Full result is available on HamaCon's web site. Check it out!

JNまで2ヶ月を切りました。WJは前日に熱を出して満足な結果と行かなかったので、体調管理に気を遣りつつ、練習を詰めていこうと思います。
JN is in 2 months. Because of fever, I couldn't do my best in WJ so I need to take a good care of myself before practicing hard.

:)

0 comment(s):

Post a Comment