these days

27 February 2011

卒論・卒計の研究室が決まりました
I was adopted by the lab. where I will study at next academic year.

卒計のメンバーが決まりました
I formed a team which will work on a graduation project.

CGと図面を描きました
I made CG and drew some drawings.

久しぶりにアイスを食べました
I ate ice creams(one of my favorite foods!) after a long time.

打ち上げに行きました
I went to a party to celebrate the successful completion of elder grader's.

新しいヨーヨーを入手しました
I got a new yoyo from my boss.

新しくコアなレンタルCDショップを教えてもらいました
I went to a hideaway rental CD shop in Jinbochou.

明日以降、APの練習を始めようと思います
I'll start practicing for AP tomorrow.

:)

なんだかすごい品揃えのレンタルCD屋を教えてもらった。取り敢えず5枚借りた。ほくほく!
でもお目当てのものはいくつか見当たら無かった・・・
そんなにレアなの?新宿タワレコにもない!アマゾンで買うしかない、の、か、なー
A Sunny Day In Glasgow : C'mon

飛んでる!

note;
ニコラウス・ぺヴスナー「新版 ヨーロッパ建築序説」買っとく

0 comment(s):

Post a Comment